فروشگاه آل بای

خرید و فروش تجهیزات الکترونیکی برای شما

لپ تاپ استوک تبریز

۰۹۱۷۸۱۸۱۵۹۱

 آدرس فروشگاه سایت 

لپ تاپ استوک dell e6410

لپ تاپ دست دوم دل تبریز

لپ تاپ استوک Dell  – ( لپ تاپ استوک تبریز )

دِل، (به انگلیسی: Dell) یک شرکت سازنده رایانه آمریکایی می‌باشد، که دفتر اصلی آن در شمال شهر آستین، تگزاس قرار دارد و از بزرگترین کمپانی‌های تولیدکننده محصولات IT در جهان می‌باشد.

این شرکت رایانه‌های شخصی و محصولات دیگر وابسته به این نوع رایانه‌ها را، توسعه می‌دهد، ساخته و به فروش می‌رساند. دفتر اصلی «دل» در راند راک، (حومهٔ آستین) تگزاس است و بیش از ۸۸٬۰۰۰ کارمند، در سرتاسر جهان دارد.

دل همواره محصولات خود را برای کاربری های تجارت الکترونیک، تحقیقات پیشرفته مهندسی و دانشجویان محقق و نو آور، بازار بورس و سهام، فعالین بازار های ارز دیجیتال و همچنین کاربران بازی و تدوین تصویر و گرافیک و مصارف خانگی و اداری تقسیم بندی وطراحی کرده است. به همراه قیمت های مناسب و رقابتی و همواره توانسته است تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

از جمله محصولات دل، سری صنعتی لتیتیود (Latitude) و نظامی راگد (Rugged )، اکس پی اس (XPS)، اینسپایرون (Inspiron)،وسترو (Vostro)، ایلین ور (AlienWare)،سرور (Servers)، تبلت(Tablet) کیس های آماده حرفه ای و مانیتور های آن را می‌توان نام برد.

منبع : سایت ویکیپدیا

خرید و فروش لپ تاپ استوک dell تیریز

فروشگاه لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک sony pcg 81114l

لپ تاپ دست دوم  تبریز

لپ تاپ استوک Sony – ( لپ تاپ استوک تیریز )

سونی (به ژاپنی: ソニー株式会社) شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی است، که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی، صنعت بازی‌های ویدئویی و تجهیزات سرگرمی، صنعت موسیقی و فیلم، همچنین ارائه خدمات مالی فعالیت می‌کند.

شرکت سونی در سال ۱۹۴۶ توسط ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا تأسیس شد. این شرکت امروزه در کنار رقبایی چون سامسونگ، پاناسونیک،  توشیبا، هیتاچی و ال‌جی، به‌عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان وسایل الکترونیکی در جهان شناخته می‌شود.

شرکت سونی بزرگترین تولید کننده سنسور های دوربین و همچنین تلویزیون های رده بالا در جهان به شمار میرود. همچنین در صنعت سرگرمی، سونی گرداننده بزرگترین تجارت موسیقی در جهان است. این شرکت همچنین به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه سرگرمی های کامپیوتری و یکی از رهبران صنعت فیلمسازی و تلویزیون در جهان شناخته میشود.

منبع : سایت ویکیپدیا

خرید و فروش لپ تاپ استوک sony تبریز

فروشگاه لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک asus k52jr

لپ تاپ دست دوم تبریز

لپ تاپ استوک Asus – ( لپ تاپ استوک تبریز )

شرکت ایسوستک که معمولاً با نام اختصاری آن ایسوس (یا اَسوس) شناخته می‌شود، توسط چهار مهندس کامپیوتر که سابقاً در شرکت رایانه‌ای «اِیسر» فعالیت می‌کردند در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ در تایوان تأسیس شد.

در حال حاضر این شرکت، به غیر از کشور مبدا، محصولات خود را در سایر کشورهای ۵ قارهٔ جهان نیز توزیع می‌کند. نام آن از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس (اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان) گرفته شده‌است.

ایسوس بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده مادربورد در دنیاست و در یک‌سال منتهی به ۲۶ نوامبر ۲۰۰۹، در بیش از ۲۹ درصد رایانه‌های دنیا و بیش از هر شرکت دیگری، از مادربوردهای این شرکت استفاده شده‌است. درآمد شرکت ایسوس در سال ۲۰۰۹ میلادی، ۲۱٫۹ میلیارد دلار و سود آن حدود ۵۲۲ میلیون دلار بوده‌است.

از محصولات موفق ایسوس، رایانهٔ شخصی «ای» (Eee PC) می‌باشد که در سال ۲۰۰۷ به بازار ارائه شده و جوایز متعددی را از آن خود کرده‌است. این نوت‌بوک کوچک، ارزان و سبک وزن برای کاربران کم تجربه رایانه که به تمام ابزارهای یک رایانهٔ کامل احتیاجی ندارند، طراحی شد و به‌خاطر برنامه‌های سازگار با اینترنت در آن، به «نِت‌بوک» شهرت یافت.

با استقبال بازار از این محصول، دیگر شرکت‌های رقیب مانند ایسر، لِنووُ، توشیبا، دِل و هیولت پاکارد نیز، بیدرنگ به ساخت نت‌بوک‌های مشابه پرداختند و شرکت ایسر در فروش این نوع محصول، از ایسوس پیشی گرفت.

 

منبع : سایت ویکیپدیا

خرید و فروش لپ تاپ استوک asus تبریز

فروشگاه لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک toshiba sp15-uma

لپ تاپ دست دوم  تبریز

لپ تاپ استوک Toshiba – ( لپ تاپ استوک تبریز )

توشیبا (به انگلیسی: Toshiba) شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی (به ژاپنی: 株式会社東芝) است، که در حوزه‌های تجهیزات ارتباطاتی، قطعات الکترونیکی، سیستم‌های برق، زیرساخت‌های شهری و صنعتی، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، لوازم اداری و دفتری، ابزارهای روشنایی، تجهیزات نورپردازی و نیز ارائه خدمات لجیستیک فعالیت می‌نماید.

ریشه‌های تأسیس این شرکت به سال ۱۸۷۵ و راه‌اندازی شرکت تاناکا سیزو-شا توسط تاناکا هیساشیگ بازمی‌گردد. فرم کنونی توشیبا در سال ۱۹۳۹ با ادغام شرکت‌های تاناکا سیزو-شا و توکیو دنکی (تأسیس: ۱۸۹۰) شکل گرفت. هم‌اکنون توشیبا، پس از شرکت‌های اچ‌پی، دل، ایسر و لنوو، در رتبه پنجم از بزرگترین تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی قرار دارد.

این شرکت همچنین پس از شرکت‌های اینتل، سامسونگ و تگزاس اینسترومنتس، به‌عنوان چهارمین تولیدکننده نیم‌رساناها در جهان، شناخته می‌شود.

دفتر مرکزی شرکت توشیبا در شهر توکیو، ژاپن قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازارهای بورس توکیو، بورس لندن، بورس ناگویا و بورس اوساکا معامله می‌شود و جزئی از شاخص نیکی ۲۲۵ و شاخص تاپیکس بشمار می‌آید.

منبع : سایت ویکیپدیا

خرید و فروش لپ تاپ استوک toshiba تبریز

فروشگاه لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک lenovo z5070

لپ تاپ دست دوم لنوو تبریز

لپ تاپ استوک Lenovo  – ( لپ تاپ استوک تبریز )

لِنُوُو (به انگلیسی: Lenovo) شرکت رایانه‌ای چینی و چندملیتی است، که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست.

دفاتر مرکزی شرکت لنوو در شهرهای پکن و موریزویلِ کارولینای شمالی قرار دارند. این شرکت با نام اصلی «لِجند» (Legend) در سال ۱۹۸۴ توسط لیو شوانژی در شهر پکن تأسیس شد و در سال ۱۹۹۳ با پیشی گرفتن از دو شرکت اِی‌اِس‌تی و کامپک به بزرگترین تولیدکننده داخلی رایانه در چین تبدیل گشت.

شرکت لجند به سال ۱۹۹۹ به مقام بزرگترین فروشنده رایانه شخصی در منطقه آسیا-اقیانوسیه (به غیر از کشور ژاپن) دست یافت و به منظور نوآوری در تولید رایانه و تأمین نیازهای مشتریان خود، اقدام به ایجاد چند مرکز تحقیق و توسعه نمود.

این شرکت، نام «لنوو» را در سال ۲۰۰۳ برای خود برگزید که برگرفته از «Le» ابتدای «Legend» و «novo» به معنای «نُوین» در زبان لاتین می‌باشد.

(نام چینی آن: 联想 در پین‌یین: liánxiǎng به معنای «تداعی ایده‌ها» یا «خلاقیت» است لنوو دو سال بعد از این تاریخ با واحد مربوط به تولید رایانه شخصی شرکت آی‌بی‌ام ادغام شد و و این واحد را که پیشتر زیان‌ده بود به سوددهی رساند و میزان فروش آن در سطح جهان افزایش یافت.

طبق برآوردهای دو شرکت تحقیقاتی و مشاوره‌ای فناوری اطلاعات گارتنر و آی‌دی‌سی در ماه اکتبر سال ۲۰۱۰، شرکت لنُووُ چهارمین شرکت بزرگ فروش رایانه شخصی در دنیا اعلام شد. (سه شرکت دیگر به ترتیب اچ‌پی، ایسر و دِل بودند)

گارتنر میزان رایانه‌های فرستاده شده به نقاط مختلف جهان توسط شرکت لنوو را ۹٫۱۴ میلیون واحد تخمین زد. در سال ۲۰۱۲ لنوو با ارسال ۱۳٫۸ میلیون دستگاه رایانه، پس از اچ‌پی، در رتبه دوم قرار گرفت.

در سطح جهانی، لپ‌تاپهای تینک‌پد و رایانه‌های رومیزی تینک‌سِنتر که به همراه بسته‌های نرم‌افزاری تینک‌وَنتِج ارائه شده و همچنین نمایشگرهای تینک‌ویژن و انواع لوازم جانبی رایانه را شامل می‌شود. این شرکت برای بازار داخلی چین، رایانه سرور و سایر ابزارهای دیجیتالی را نیز ارائه می‌دهد.

لنوو محصولات خود را با تولید دوربین دیجیتال، تلفن همراه و تجهیزات شبکه نیز توسعه بخشیده است. از رقبای شرکت لنوو در بازار رایانه می‌توان به اچ‌پی، دل، ایسر، ایسوس، اپل و توشیبا اشاره کرد.

منبع : سایت ویکیپدیا

خرید و فروش لپ تاپ استوک lenovo تبریز

فروشگاه لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک hp probook 650

لپ تاپ دست دوم  تبریز

لپ تاپ استوک Hp   – ( لپ تاپ استوک تبریز )

هیولِت پاکارد (به انگلیسی: Hewlett-Packard) یا به اختصار اِیچ پی (HP) یک شرکت آمریکایی چند ملیتی فناوری اطلاعات است.

ساختمان مرکزی این شرکت در دره سیلیکون در ایالت کالیفرنیا در آمریکا واقع شده‌است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری اطلاعات است و تقریباً در تمامی کشورها فعالیت می‌کند.HP بعنوان بزرگترین تولیدکننده چاپگر و لپ تاپ در دنیا شناخته میشود. در سال ۲۰۱۵ شرکت هیولت – پاکارد به دوبخش ایچ‌پی و هیولت پاکارد انترپرایز تبدیل شد.

شرکت هیولت پاکارد را دو دانش‌آموخته از دانشگاه استنفورد به نام‌های دیوید پاکارد و ویلیام ردینگتون هیولت و با سرمایه ابتدایی ۵۳۸ دلار پایه‌گذاری کردند. تلاش این دو نفر باعث شد که سرمایه اندک آن‌ها بعد از حدود هفتاد سال به ۹۰ میلیارد دلار برسد. در حال حاضر این شرکت در بیشتر از ۱۶۰ کشور جهان فعالیت می‌کند.

ایچ‌پی در منطقه کالیفرنیا تأسیس شد، شرکتی که بعدها ده‌ها و صدها زیر مجموعه برای خودش ایجاد کرد و یکی از قطب‌های بزرگ صنعت کامپیوتر در دنیا شد. گاراژ کوچکی که هیولت و پاکارد در آن اولین محصول خود را تولید کردند به عنوان نماد شرکت و محل تولد سیلیکون ولی شناخته می‌شود.

شرکت ایچ‌پی هنوز هم در مسیر تحولات فناوری در صنعت الکترونیک پیشگام است. بعد از ادغام این شرکت با شرکت بزرگ کامپک، ایچ‌پی توانست در بسیاری از حوزه‌های تولیدی و خدماتی جایگاه برتر را به دست آورد و با آی بی ام رقابت کند.

شرکت ایچ‌پی به عنوان یکی از پیشروهای ساخت و تولید چاپگرهای رنگی و سیاه و سفید بین کاربران دنیای دیجیتال شناخته شده‌است. تاریخ پر فراز و نشیب شرکت برای مصرف‌کنندگان محصولات این شرکت نشان‌دهنده نقش مؤثر دو نفر از موفق‌ترین مدیران در قرن گذشته‌است.

در اوایل تاریخ شرکت، دو مؤسس مراحل رسمی مدیریت را تایید کردند و ایچ‌پی اولین شرکتی بود که از رویکرد “مدیریت با هدف” استفاده کرد.

دیوید پاکارد و ویلیام ردینگتون هیولت به “مدیریت با راه رفتن در اطراف” مشهور بودند، و تا آنجا که ممکن است، به منظور درک نحوه عملکرد این شرکت به بیشتر بخشها بدون قرار ملاقات ها یا جلسات برنامه ریزی شده، هر چند وقت یکبار مراجعه می کردند تا کارگران خط، بتوانند با مدیران در ارتباط باشند. این شرکت همچنین به یکی از مهمترین مشارکت کنندگان سازمانهای خیریه تبدیل شد و ۴٫۴ درصد سود خود را اهدا کرد.

منبع : سایت ویکیپدیا

خرید و فروش لپ تاپ استوک hp تبریز

فروشگاه لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک samsung 300v

لپ تاپ دست دوم سامسونگ تبریز

لپ تاپ استوک Samsung – ( لپ تاپ استوک تبریز )

سامسونگ (به کره‌ای: 삼성) ( لاتین‌نویسی‌شده به‌صورت Samsung، به معنای سه ستاره) یک ابرشرکت چندملیتی و خوشه‌ای واقع در سئول، کره جنوبی است. سامسونگ مالک چندین شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایع مختلف است که برای نمونه می‌توان به سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف و سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ و سامسونگ سی‌اندتی اشاره کرد.

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول، به‌عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد. این شرکت در طول ۳ دهه نخست، فعالیت‌های خود را در حوزه‌های ارائه خدمات مالی و بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی توسعه داد و در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد عرصه تجارت الکترونیک گردید و در اواسط دهه ۱۹۷۰ نیز به صنایع کشتی‌سازی وارد شد.

پس از درگذشت لی بیونگ-چول، در سال ۱۹۸۷ شرکت سامسونگ به چهار گروه مستقل به‌نام‌های گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول تفکیک شد. در حال حاضر دفتر مرکزی این شرکت در شهر سامسونگ، سئول قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود.

منبع : سایت ویکیپدیا

خرید و فروش لپ تاپ استوک samsung تبریز

فروشگاه لپ تاپ استوک

 

لپ تاپ استوک fujitsu esprimo v6555

لپ تاپ دست دوم تبریز

لپ تاپ استوک Fujitsu – ( لپ تاپ استوک تبریز )

فوجیتسو (به ژاپنی: 富士通株式会社) شرکت تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و فناوری اطلاعات ژاپنی و چندملیتی است، که هم‌اکنون پس از IBM و HP به‌عنوان سومین ارائه‌کننده خدمات فناوری اطلاعات در جهان، محسوب می‌شود. دفتر مرکزی آن در شهر توکیو قرار دارد.

شرکت فوجیتسو که در سال ۱۹۳۵ در پی تفکیک از شرکت فوجی الکتریک تأسیس شد. امروزه این شرکت با داشتن ۱۷۲ هزار کارمند در بیش از ۷۰ کشور خدمات و محصولاتی چون: نرم‌افزار و سخت‌افزار رایانه، مدیریت فناوری اطلاعات و مشاوره اطلاعاتی، تجهیزات مخابراتی و تلفن همراه، پرینتر، اسکنر و سرورهای کامپیوتری را ارائه می‌دهد.

فوجیتسو با بکارگیری ترکیبی از کارشناسان نخبه سیستم‌ها و خدمات آی‌تی و پیشرفته‌ترین فناوری‌های در زمینه محاسبات، ارتباطات و صنایع میکروالکترونیک، توانسته است با ارائه محصولات باکیفیت به مشتریان، آن‌ها را از ارزش افزوده محصولات خود بهره‌مند سازد.

محصولات تولیدی این شرکت در کشور آلمان شامل انواع: کامپیوتر،لپ تاب,سرور، تبلت، نوت بوک، تین کلاینت، کیبورد، مادر بورد، صفحه نمایش و … می‌باشد.

منبع : سایت ویکیپدیا

خرید و فروش لپ تاپ استوک fujitsu تبریز

فروشگاه لپ تاپ استوک

 

 

پرداخت آنلاین

نمادهای ما

نماد اعتماد
ساماندهی

دسته‌های محصولات

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت